środa, 13 listopada 2013

Pasy HOONIGAN made by RC-Nennox



Pomysł na pasy przyszedł mi do głowy prawie od razu po zamontowaniu kokpitu. 
Wraith wyglądał nieźle ale nadal brakowało mu "tego czegoś" - jakichś drobiazgów, by bardziej przypominał prawdziwe auto. Pasy wydały mi się jednym z prostszych pomysłów do zrealizowania. No bo tak naprawdę to tylko 8 trytytek i Kropelka ;)  


 

W kilku słowach jak to zrobić: 

Bierzemy dwie trytytki ( ja użyłem HOONIGAN bo takie miałem ) ok 30 cm. Długość tak naprawdę zależy od miejsca w którym będą mocowane. Sklejamy końcówki jak na foto powyżej. 



Przekładamy przez otwory w siedzeniach. W moim modelu jest poprzeczka do której przyczepiłem "pasy" .
Trzeba je po porostu zawinąć za poprzeczka. Ja złapałem je mniejszymi trytytkami ale można je też ze sobą skleić. 



Kolejną opaskę przeprowadziłem na wysokości łączenia oparcia z siedziskiem tak by docisnęła sklejone wcześniej "pasy".


I tak to wygląda. Jeśli ktoś z Was miał inny pomysł jak zrobić pasy w RCku, to chętnie z nim zapoznam :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz