Standardowo zacznę może od przeprosin za to, że tak dawno nic nie pisałem .. ale tyle się dzieje! :)
Myślę, że czas zacząć pojawiać się na YouTube i tam robić aktualizacje moich projektów i innych rzeczy!
Ale koniec gadania bierzemy się do roboty.
Nad kolorem dla tego projektu bardzo długo się zastanawiałem. Miał być błękitny wpadający lekko w szary, czarny mat i chyba biały jak dobrze pamiętam. A jak skończył ?
Brytyjska zieleń z czarna maska:)
Przygotowanie do prac lakierniczych chwilkę mi zajęło
Trzeba było dokładnie wszystko osłonić ponieważ najpierw pomalowałem środek i maskę na czarny mat
nie obyło się bez drobnych poprawek. Na szczęście nie ma śladu na masce, że coś było nie tak.
A tak wygląda pomalowana paka i kabina przygotowana do dalszego malowania
Nie jest to jeszcze ostateczny wygląd, czekało mnie troszkę poprawek, miedzy innymi usuniecie zanieczyszczeń z lakieru na błotnikach.
pozostało zamontować elektronikę i "gotowy do jazdy"
zamontowałem silnik 35t modelcraft,
esc HPI sc-15 wp,
servo do skrzyni hpi sf-10wp,
servo skrętu savox 1211sg,
odbiornik spektrum sr301
Czegoś mi brakowało na pace.. była taka wielka i pusta..
Zbudowałem więc klatkę i wstawiłem drewnianą skrzynię.
Przyszedł też czas na Kierowcę :)
Za kierownicą TF2 zasiadła Chell z przyjacielem
To był by na chwile obecna ostatni punkt budowy. Czeka mnie jeszcze sporo pracy ale o tym innym razem.
Zapraszam do obejrzenia kilku filmów z TF2 w roli głównej
Kilka słów podsumowania:
Trail Finder 2 to świetna konstrukcja która niestety posiada kilka niedoróbek..
Przednie zawieszenie nie pracuje poprawnie. Mocowania resorów nie maja miejsca by prawidłowo się wychylić bo obijają się o karoserie.. \
Amortyzatory wyglądają świetnie niestety ich praca pozostawia wiele do życzenia...
Jestem po prostu zachwycony wykonaniem skrzyni biegów i rozdzielacza tylko niech mi ktoś powie czemu rozdzielacz jest zamontowany tak nisko?? O wszystko zaczepia.. a wystarczyłoby go zamontować inaczej - minimalnie wyżej - i poprawiłoby to właściwości terenowe.
Dwubiegowa skrzynia działa rewelacyjnie, przy zastosowanym silniku 35t prędkość na drugim biegu jest zadowalająca. TF2 jest szybszy od seryjnego Axiala Honcho z motorem 27t. Za to pierwszy bieg daje mu naprawdę olbrzymią moc i precyzję.
Mam w planach kilka drobnych zmian. Jako pierwsze chciałbym wymienić amortyzatory..
Niestety kolejne wyjścia odsłoniły inny słaby punkt układu napędowego, a mianowicie wały, które rozpinają się przy większym obciążeniu. Dlatego też w najbliższym czasie wymienię je na komplet od Axiala.
TF2 może wypada gorzej w porównaniu z SCX-10, ale z drugiej strony to zupełnie inna konstrukcja, przystosowana do innego stylu jazdy. Tak więc koniec końców jestem bardzo zadowolony z tego modelu i sądzę, że w dalszej przyszłości pojawi się w mojej kolekcji jeszcze jeden egzemplarz.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz