sobota, 19 października 2013

Axial Wraith KIT - unboxing & build (sort of) :)

Oto i jest!! Kolejna paczka od RCPro :)
Długo się zastanawiałem i nie mogłem podjąć decyzji jaki model kupić..
Wybierałem między dwoma bardzo zbliżonymi zestawami: RTR i KIT.
RTR jak wiemy jest gotowy do jazdy po wyjęciu z pudełka (czasem wymagana jest bateria)
Wersja KIT jest całkowicie w proszku i na dodatek bez elektroniki.
Wybraliśmy wersję KIT. Dlaczego? Po pierwsze - elektronikę już miałem. Po drugie - wersja KIT wyposażona jest w lepsze zawieszenie. I po trzecie - zabawa przy składaniu jest przednia :) That's what they said ;) 








Gdy tylko wyjęliśmy wszystkie części z pudelka okazało się ze nie ma w nim NARZĘDZI....
Niewielkie nieporozumienie ze sprzedawcą :P
Trzeba było jakoś kryzys rozwiązać, bo po objechaniu kilku miejsc w okolicy okazało się, że nigdzie nie ma tak małych HEX-ów i to na dodatek calowych.
Naszym zbawcą okazał się ponownie Pan z Xmodel, który pożyczył nam swoje narzędzia:)
Uzbrojeni po zęby zaczęliśmy zabawę :)
Tak tak, sam bym się tego nie podjął, dlatego S z wielkim uśmiechem na twarzy wzięła się ze mną do pracy.

Wyjaśnię dlaczego w tytule posta jest "sort of" ;)
Planowaliśmy krok po kroku dokumentować działania, jednak okazało się to dość trudne w czasie, który nam pozostał... Ok - koniec z gadaniem, czas na zdjęcia ;)

W pierwszej chwili ilość części mnie przeraziła..


Metalowe elementy mostów


Sztyce amortyzatorów złożone przez S


Potężne mosty


Uzbrojony przedni most z zamontowanym serwem


 Tylny most z amortyzatorami i wahaczami, po prawej widoczny silnik, skrzynia i V-drive całkowicie zmontowany przez S 


Moje pierwsze luty od czasów hmm nie wiem podstawówki chyba:) 


I to by było na tyle. Powiem tylko, że udało nam się i Wraith powstał :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz