wtorek, 10 grudnia 2013

Favorite Instagram content:)


Bardzo dawno nic nie zamieszczałem na blogu - brak czasu, brak inspiracji...

Tym razem przedstawiam wam najfajniejsze (moim zdaniem) wrzuty z Instagrama  rcnennox.

Nie jest to może pełnowartościowy post, ale mam nadzieję, że się wam spodoba :)



Początek zabawy z RC - po raz pierwszy rozłożyłem Sprinta 2 :)


Drugie podwozie, które było świetnym "królikiem doświadczalnym" w próbie stworzenia idealnego RWD, niestety poległo... Co nie oznacza, że nie wrócę kiedyś do RWD z nowym podwoziem i pomysłami (a trochę ich mam ;)


Wczesny (do tego działający ;) projekt mojej poległej HYBRYDY


RTR-X & FIESTA foto by Piotr Photography


Axial SCX10 Trail Honcho - Pierwszy RCek S :)


Axial Wraith - mój "potwór" :D




Oj tak, pamiętam dobrze ten dzień...  Zabraliśmy razem z S RCki na spacer, a po kilku metrach Wraith zaczął wydawać przeraźliwe dźwięki ... Na szczęście to tylko kamyczek w trybach:)


Ubłocone RCki - takie są najładniejsze ;)


Wyprawa na "Marsa" 


Smutny koniec HYBRYDY i co za tym idzie - koniec zabawy z RWD - tylko na jakiś czas (mam nadzieję..)


Po prostu super fajne foto Wraitha.


Experymenty z oświetleniem :)


HPI SPRINT 2 - odrodzenie ;) Prawie całkowicie fabryczny! :)


A to Wraith z widocznym logo sponsora ;) i kilkoma akcesoriami 


I to by było na tyle. Wiem, że nie za wiele, ale spokojnie - już niebawem będzie się działo :) Jak tylko przyjdzie paczka z za oceanu i nie tylko :) Także nowe posty już niebawem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz