niedziela, 5 maja 2013

HPI Sprint 2 RTR-X

Oto i mój wymarzony RCek :) HPI Sprint 2 RTR-X
Nie był to mój pierwszy wybór. Zanim HPI wprowadziło ten model polowałem na zupełnie coś innego.
Pierwszym moim wyborem był E10 drift buda tak naprawdę nie istotna. i wtedy ukazała się replika Monster Energy Falken Tire Ford Mustang - Musiałem ja mieć, niestety dostępność tego modelu w Polsce była zerowa... ponad rok czekałem i zastanawiałem się czy zamówić ze Stanów... na szczęście wahałem się na tyle długo ze pojawił się on RTR-X. nie widziałem już żadnej innej budy no i plus w postaci zupełnie innego podwozia czyli sprint 2.
Miałem obsesje na punkcie tego auta :) widziałem chyba wszystkie filmy i foty z RTR-X w roli głównej.
Począwszy od Shifta 2 miałem go w każdym NFSie :) Tak tak Jest to dla mnie najlepszy samochód na świecie:)
Gdy tylko odbieraliśmy go w sklepie uznałem ze ta Buda nie może zostać zniszczona dlatego kupiliśmy inna karoserie. Ale o tym to już następnym razem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz